Kontakt oss om din M365
Lurer du på hvordan vi kan hjelpe deg å få mer ut av din M365? Send oss en melding, så kontakter vi deg.
Vi hjelper deg og dine kolleger til en sikrere og mer effektiv arbeidshverdag i M365, gjennom teknisk og strategisk rådgivning på din M365-plattform.
De fleste oppdragene vi gjennomfører følger en utprøvd metodikk som er illustrert dette hjulet.
Det handler om å analysere situasjonen, informasjonen, prosessene, teknologien og kompetansen.
Deretter foreslår vi tiltak og/eller løsninger for implementering.
Til slutt ser vi på hvordan implementerte tiltak skal forvaltes best mulig, før vi igjen - en tid etter - anbefaler ny analyse for å avstemme at ønskede mål er oppnådd.
Nysgjerrig på hvordan vi kan hjelpe deg?
Book en workshop med oss, hvor vi gjør en avklaring sammen for å finne ut omfang av et eventuelt optimaliseringsoppdrag.
Vi starter med å analysere og kartlegge dagens situasjon for å sette en retning og mål.
Hvor og hvordan flyter informasjonen?
Hvordan er brukernes modenhet og kompetanse i M365?
Hvilke prosesser finnes det, og hvordan kan de forbedres?
Hvilke verktøy skal brukes til hva, og når?
Designutkast/ anbefaling
Først handler det om å bygge løsningen vi har tegnet opp sammen
Deretter hjelper vi å flytte brukerne, informasjonen og prosessene inn i ny løsning
Når nye rutiner og teknologi er på plass trengs det gode planer og retningslinjer for forvaltning.
Da må det blant annet tenkes på
Et prosjekt for å optimalisere din M365-hverdag kan inneholde flere elementer. Her er noen av de vanligste komponentene i slikt oppdrag.
Finnes det gode retningslinjer for bruk av de ulike applikasjonene? Når skal man opprette nye team i Teams? Hvem skal få lov til å opprette teams? Hvor skal møtenotater ligge?
Vi kan
Last ned vår mal for retningslinjer for bruk av M365 .
Her foretar vi kvalitative dybdeintervjuer med nøkkelpersoner i bedriften for å avdekke behov, brukeradferd, utfordringer med mer.
Informasjonsflyten og tiltak her avhenger i stor grad av prosesser og verktøy som benyttes.
Vi kan gi anbefalinger av riktige verktøy i M365-portføljen, og hvordan disse bør benyttes.
Du får også hjelp til vurdering av deres eksisterende lisens, og råd til eventuell justering av denne.
Hovedmålet med denne tjenesten er å designe en løsning som gjenspeiler det organisasjonen jobber med.
En struktur som er logisk og tilpasset prosessene, hvor de ansatte skal kunne finne informasjon raskt og enkelt, basert på at de kjenner prosessene.
Vi kan bidra med rådgivning for arkitektur, navigasjon, struktur, dokumentmigrering, informasjonshåndtering i henhold til informasjonens livssyklus, metadata med mer.
Viktige spørsmål vi tar opp er
Vi ser og på andre applikasjoner og verktøy som skal samhandle med M365, og gir råd rundt dette.
Målet her er å forbedre eller automatisere prosesser for å oppnå økt effektivitet, kontroll, kvalitet og lønnsomhet.
Noen prosesser vi ofte ser på i denne sammenhengen er
Sammen med kunden lager vi en plan for opplæring og kompetanseutvikling hos de ansatte.
Dette kan bestå i digital undervisning, e-læring eller nanolæring. Vi gjør også fysiske kurs og klasseromsundervisning,, av både brukere og superbrukere.
Lurer du på hvordan vi kan hjelpe deg å få mer ut av din M365? Send oss en melding, så kontakter vi deg.
Tlf. 45 20 70 00
Stokkamyrveien 13
4313 Sandnes
Dronning Eufemias gate 16
0191 Oslo
Support for eksisterende kunder
servicedesk@contesto.no