Koble på dine eksisterende applikasjoner med eDOCS InfoCenter

eDOCS InfoCenter kommer med ferdig integrasjon mot M365 ut av boksen. I tillegg kan vi bygge nye integrasjoner til applikasjonene du allerede bruker for å få enda mer ut av eDOCS InfoCenter

Vil du vite mer om integrasjoner og om vi kan koble oss på dine applikasjoner?

Book et møte
Calendar icon
Utviklingsavdelingen i Contesto kan lage integrasjoner mellom systemer

Tilgang til eDOCS InfoCenter direkte i samhandlingsapplikasjonene dine

eDOCS InfoCenter integreres med de mest populære M365-applikasjonene, som Teams, Word, Excel, Outlook og OneDrive.

Bruker dere Teams og SharePoint til samhandling og deling, men opplever at dokumenter og informasjon ligger spredt og ustrukturert? 

Med eDOCS InfoCenter integrert med M365 kan du være trygg på at dokumentene ligger lagret ett sted, samtidig som du kan samhandle og dele dem Teams og SharePoint. 

Med denne integrasjonen kan du blant annet

  • Få InfoCenter som egen fane i menyen på venstre siden i Teams
  • Dele dokumentreferanser direkte i Teams-chatten
  • Lagre dokumenter direkte til InfoCenter fra et eget panel i Word eller Excel
  • Legge til dokumentreferanser på e-poster i Outlook i stedet for kopi av dokumenter
Skjermopptak 2022-09-23 kl. 07.48.51-thumb

Se hvordan eDOCS InfoCenter kan brukes sammen med Teams

eDOCS InfoCenter og Word, Excel, Outlook

eDOCS InfoCenter har tett integrasjon med Office-pakken og de populære kontorapplikasjonene Word,  Excel. og Outlook. Med eDOCS får du et eget panel med de viktigste funksjonene

  • Fylle ut profilkort
  • Sette på metadata
  • Lage ny versjon av dokumentet
  • Sette tilgang og sikkerhet
  • Finne og åpne dokumenter
  • Sette på faste, predefinerte elementer som topptekst og bunntekst
eDOCS InfoCenter panel add-on til Microsoft Office
Skjermopptak 2022-09-23 kl. 07.48.51-thumb

eDOCS InfoCenter med OneDrive

OneDrive brukes av mange bedrifter til ekstern deling av dokumenter, for eksempel med kunder eller samarbeidspartnere. Med eDOCS InfoCenter kan du sjekke ut dokumenter til OneDrive, og på den måten låse dokumentet og hindre at noen gjør endringer mens du jobber med å dele det.

Fra InfoCenter kan du så velge å dele dokumentet med (interne eller) eksterne kontakter via OneDrive, før du sjekker inn igjen dokumentet og åpner for at dine kollegaer kan fortsette å jobbe på det.

Snakk med oss

Lurer du på hvordan integrasjonen med M365 eller andre applikasjoner vil fungere i din bedrift? Kontakt oss for en prat og en demo. 

Book et møte

Lurer du på om eDOCS InfoCenter passer i din bedrift?

Send oss en melding så tar vi kontakt.

Contesto-109