eDOCS InfoCenter

Tilgjengelig i sky og "on premise"

eDOCS InfoCenter er et fullverdig og fleksibelt elektronisk dokumenthåndteringssystem som kan implementeres i skyen eller"on-prem" på dine egne servere.

Book et møte for å finne ut hvilken driftsmodell som passer for deg

Book et møte
Calendar icon

eDOCS InfoCenter i skyen

Gjennom vår driftspartner, Cegal, har vi opprettet Contesto Cloud - en sky for enkel tilgang til våre løsninger innen intelligent informasjonsstyring og dokumenthåndtering.

eDOCS InfoCenter er nå tilgjengelig på denne skyløsningen, det gir flere fordeler for deg som kunde.

Raskere implementering

Med eDOCS allerede installert på Contesto Cloud kan vi raskere koble på nye kunder og brukere. Vi sparer tid på nye installasjoner, ofte tidkrevende prosesser med andre driftsleverandører og tekniske avklaringer. Vi har full kontroll på miljøet og kan onboarde nye kunder raskere enn noen gang. 

Reduserte serverkostnader

Ved å koble seg på eDOCS InfoCenter i Contesto Cloud slipper du å å investere i dedikerte servere.

Norsk datasenter

Gjennom vår driftspartner, Cegal, er serverne og dataen som lagres sikret på norske datasentre. Du kan dermed være trygg på at dine data ivaretas etter strenge norske og europeiske sikkerhetskrav og reguleringer. 

Enklere tilgang til dokumentene "remote"

Sikker tilgang til dokumentene og informasjonen enten du er på kontoret eller remote.

Raskere tilgang til nye versjoner og funksjoner

Vi oppgraderer til nye versjoner og implementerer og funksjoner så fort de er sluppet av OpenText, og testet i vårt testmiljø. Det betyr at kunder som benytter seg av eDOCS i skyen vil være først ute med det siste. 

Integrert med M365

eDOCS i skyen er integrert med Microsoft 365,  Dette gjør at brukeren sømløst og enkelt kan jobbe på tvers av eDOCS og Microsoft, uavhengig om denne er på kontoret eller remote. Les mer om eDOCS sine integrasjoner mot M365 her. 

Les artikkelen 6 grunner til å velge eDOCS InfoCenter i skyen eller kontakt oss for å finne ut om eDOCS InfoCenter i sky er for deg. 

Business woman using tablet with financial, cloud connectivity concept-1

Inkludert i grunnpakken

Følgende funksjoner er inkludert i grunnpakken når du kjøper eDOCS i sky:

  • eDOCS InfoCenter web UI
  • Integrasjon mot M365
  • Dokumentmaler
  • Arbeidsflyt og automatisering
  • OCR-behandling av dokumenter

Er du eksisterende eDOCS-kunde?

Kontakt oss for en prat om å migrere over til skyversjon av eDOCS. 

Book et møte

Tilleggsmoduler

eDOCS kan leveres med en rekke tilleggdsmoduler. Her er de mest vanlige.  

  • E-post-lagring
  • Avansert arbeidsflyt
  • Portal / ekstra web-grensesnitt utenom InfoCenter for egne roller / funskjoner
  • e-læring
  • Journalliste

Integrasjoner

eDOCS kan integreres mot dine eksisterende fagapplikasjoner som CRM, ERP, CMS og andre. Vi utvikler kontinuerlig nye integrasjoner ved behov. 

Digitally generated server room with many towers

eDOCS InfoCenter on premise

For noen bedrifter er det hensiktsmessig å installere eDOCS InfoCenter på egne, dedikerte servere

Det kan være spesifikke behov for en tykklient, eller andre krav som gjør at eDOCS på dedikerte servere er den beste løsningen.

Hva er eDOCS InfoCenter i sky?

Vi har oppsummert de viktigste tingene i en video, der vår CTO Geir Knudsen og salgssjef Håvard Wilhelmsen Degnes snakker om eDOCS InfoCenter i skyen.

Se gjerne produktsiden for eDOCS InfoCenter for mer om funksjonalitet og hvordan din bedrift kan få kontroll på informasjonen dere skaper og deler.

Book et møte

Kutt dyre serverkostnader

Med eDOCS InfoCenter Cloud kan du kutte høye serverkostnader - alt er installert i Contestos egen cloud, hostet hos vår norske driftspartner

Tilgang overalt

Sikker tillgang til alle bedriftens dokumenter fra kontoret, hjemmekontoret, på reise osv.

Alltid siste versjon

Unngå store og kostbare oppgraderingsprosjekt. Med eDOCS InfoCenter Cloud er du alltid på siste versjon. Det gir deg tilgang til de nyeste funksjonene i løsningen, og sørger for en moderne og oppdatert dokumeenthåndtering. 

Microsoft integrasjon

Tett integrert med Microsoft-applikasjoner som Teams, SharePoint, OneDrive, Outlook gjør at du kan få tilgang til dokumenter og informasjon der du jobber til daglig. 

Norsk datasenter

Løsningen hostes av vår driftspartner i norske datasentre. Det sørger for at dine data er trygge og ivaretatt i henhold til norsk og europeisk lovgivning. 

eDOCS InfoCenter Cloud Basic

Pris: 490,- / bruker
+ etableringskost på kr. 4.000 pr selskap*
 

Inkludert i planen:

 

Siste brukte dokumenter

Viser automatisk en liste over de siste 30 dokumentene brukeren har lagret eller arbeidet med. Dette gir sluttbruker rask tilgang til relevant informasjon og forenkler prosessen med å gjenoppta arbeid fra dagen før.

Unik identifikator

Alle dokumenter i eDOCS InfoCenter får sin unike identifikator (eDOCS nummer). Dette vil følge dokumentet i hele dets livssyklus, og vil aldri erstattes av et annet dokument.

Profilsøk

Søk etter dokumenter basert på metadata / informasjon i de forskjellige feltene i dokumentprofilen. Sørger for presist og kontrollert søk.

Innholdssøk

Søk basert på fritekst i både dokumenter og profiler ved bruk av spesifikke ord, fraser eller ord med en gitt sammenheng.

Versjonshåndtering

Mulighet til å opprette inntil 99 versjoner (1) og inntil 26 sub-versjoner av et dokument (1a).

Applikasjonsintegrasjon

Standard integrasjon mot Microsoft Word, Excel, PowerPoint, både lokalt og online. eDOCS InfoCenter er også integrert mot Microsoft Teams og Microsoft OneDrive.

Sikkerhet på dokumentnivå

Sikkerhet på dokumenter basert på metadata, brukerrettigheter og grupper. Sikkerhetsmatrisen i eDOCS InfoCenter sørger for at tilgang informasjon kan differensieres – helt ned til at noen kan finne et dokument, men ikke ha mulighet til å åpne det. Sikkerhet er særdeles viktig i valg av et DMS system.

Sjekk inn/ut

Sporer dokumenter som er i bruk, og hva som gjøres med dokumentet. Når en bruker sjekker ut et dokument, settes dokument til read-only. Brukere som eventuelt prøver å åpne det utsjekkede dokumentet vil få informasjon om hvem som har det åpent.

Publisering av gjeldende versjon

En dokumentversjon kan publiseres som gjeldende. Sluttbrukere vil kun ha tilgang til den publiserte versjonen av dokumentet, mens eier av dokument kan jobbe videre på neste versjon.

Dokumenthistorikk

Viser hvem som har hatt tilgang til dokumenter, samt hvilken type tilgang. Alle typer aktivitet på dokumentet logges, både åpne/lukke, lese, sende på mail, sende på arbeidsflyt osv.

Virtuelle mapper - "FlexFolders"

Samler relaterte dokumenter til Klient / Sak og dokumenttyper i «automatiske» mapper. Når et dokument opprettes med en metadata, vil det automatisk være tilgjengelig i rett mappe.

Maler

Tilgjengeliggjør selskapets dokumentmaler i eDOCS InfoCenter, slik at de kan benyttes direkte fra brukergrensesnitt.

Arbeidsflyt

Integrert arbeidsflytmotor som bygges opp etter kundens behov, for eksempel for godkjennelse av dokumenter.

OCR - Optical Character Recognition

OCR er en teknologi som gjør det mulig å lese av bokstaver og tekst på papir, og omforme den til elektronisk tekst som kan leses og forstås av en datamaskin. OCR benyttes blant annet for å konvertere trykte bøker og dokumenter til datafiler.

eDOCS InfoCenter Cloud Plus

Pris: 490,- / bruker
+ etableringskost på kr. 4.000 pr selskap*
 

Inkludert i planen:

Alt i Basic, pluss

Ekstra funksjonalitet
Beskrivelse
Ekstra funksjonalitet
Beskrivelse
Ekstra funksjonalitet
Beskrivelse
Ekstra funksjonalitet
Beskrivelse
Ekstra funksjonalitet
Beskrivelse

eDOCS InfoCenter Cloud Custom

Pris: Kontakt oss
 

Vi skreddersyr og tilpasser løsningen etter dine spesifikke behov

 

Kontakt oss om eDOCS InfoCenter implementering

Lurer du på hvilken implementering som er best for deg? Er du eksisterende kunde og lurer på om du skal gå over til en sky-versjon av eDOCS InfoCenter?

Send oss en melding så kontakter vi deg for en prat. 

Du kan også booke et møte direkte i kalenderen under: