Lurer du på om eDOCS InfoCenter kan passe for deg og din bedrift?
Send oss en melding, så tar vi kontakt.
Likevel er det svært vanlig å bruke e-post til deling av, og samhandling på, dokumenter. Ifølge en undersøkelse bruker 92% av ansatte e-post til samhandling og deling av dokumeter
I tillegg er det vanlig at hver ansatt deler minst 2 dokumenter med minimum 5 andre hver dag via e-post. Det blir det fort kaos av.
Kilde: https://www.coordinated.com/blog/document-management-27-essential-facts-to-know
Interessert i å se hvordan eDOCS InfoCenter kan sikre at bedriften har kontroll på kritisk informasjon?
Med eDOCS add-in for Outlook kan du enkelt lagre vedlegg og e-poster til eDOCS med noen få klikk.
Et eget panel i Outlook gir deg mulighet til å lagre mail eller mail + vedlegg direkte til eDOCS. Du fyller ut profilkortet i panelet og informasjonen lagres i InfoCenter.
For utgående e-poster har du også et eget eDOCS InfoCenter panel.
Her kan du raskt finne dokumentet du ønsker å sende på mail, og velge å sende som lenke (typisk til interne mottakere) som da åpner vedlegget i eDOCS InfoCenter.
Du kan også velge å sende dokumentet som en kopi, nyttig når du skal sende til eksterne mottakere.
E-poster og vedlegg lagres i eDOCS InfoCenter hvor du enkelt kan finne dem igjen ved hjelp av søk.
Du kan også opprette faste, lagrede søk som legger alle e-poster med gitte kriterier i en egen flis i ditt dashbord. På den måten har du full kontroll på alle e-poster i en gitt kategori.
Ønsker du å snakke med en av våre dyktige rådgivere om hvordan du kan sikre din bedrifts informasjon?
Send oss en melding, så tar vi kontakt.
Tlf. 45 20 70 00
Stokkamyrveien 13
4313 Sandnes
Dronning Eufemias gate 16
0191 Oslo
Support for eksisterende kunder
servicedesk@contesto.no